Translate

8 sie 2014

Projektantka gościnna sierpnia- Guest Designer of August- Maarchewkowa

Witajcie!
Z przyjemnością przedstawiam sierpniową projektantkę gościnną - Karolinę Tyrytko, której prace być może znacie, bo w sieci posługuje się nickiem Maarchewkowa.

oto, co Karolina sama mówi o sobie:

Nazywam się Karolina, mam 22 lata. Tworzę od niemal czterech lat pod pseudonimem maarchewkowa. Kartkom, albumom, pudełkom i wielu innym pracom poświęcam każdą wolną chwilę - czas spędzony przy biurku wśród sterty papierów, perełek, wstążek i tekturek daje mi wielką radość. Relaksuje, odpręża i pozwala dać się ponieść wyobraźni... Lubię tworzyć prace ukwiecone, koronkowe, z nutką romantyzmu… Ogromnie się cieszę, że dano mi możliwość pokazania swoich wytworów z wykorzystaniem scrapińcowych tekturek… Bo praca z nimi to sama przyjemność! :)

Oto pierwsza inspiracja Karoliny:




Wykorzystane tekturki:


Czekamy na kolejne piękne i delikatne prace Karoliny! I zapraszamy na jej blog:
Miłego weekendu!

3 komentarze:

  1. Moja ulubiona Maarchewka :) dziękuję za początki przede wszystkim
    Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żanetko, ogromnie miło mi to czytać! :)) Ja również dziękuję! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. SO pretty! I love the wood veneer, and how you used such pretty, soft colors and flowers, but it still works perfectly for a little boy!

    OdpowiedzUsuń