Translate

3 sie 2014

Pierwsze koty za płoty...

Witajcie!!!
Dziś po raz pierwszy inspiruję w DT SCRAPIŃCA. Zgodnie z zaleceniem "góry" ;-) czas na kilka słów o sobie zanim pokażę co dziś przygotowałem. 

Nazywam się Mariusz Gierszewski ale w wirtualnym świecie poruszam się pod nickiem ScrapMan. Mam 23 lata i pochodzę z niewielkiej, ale bardzo urokliwej wsi- Modrzejewo leżącej w samym sercu Kaszub. Scrapowaniem zajmuję się od niespełna dwóch lat i ciągle uczę się nowych rzeczy. Jest to moja pasja, która wypełnia część mojego czasu wolnego. Najczęściej tworzę prace w stylu vintage oraz shabby, ale zdarza mi się porwać na coś nowego. Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata, z ogromnym poczuciem humoru i dystansem do własnej osoby. Straszny ze mnie gaduła, który uwielbiam utwory Czesława Mozilla oraz Artura Andrusa.

Na początek coś delikatnego i pastelowego.
Kartka z piękną RAMKĄ Z LATARNIĄ




Pozdrawiam

2 komentarze: