Translate

5 sie 2014

Podziękowanie dla Rodziców

Witajcie,

Przyszła pora na moją pierwszą pracę dla Scrapińca :) Ale najpierw kilka słów o mnie: mam na imię Magda (ArtMagda), mam 33lata, jestem szczęśliwą mamą 2 chłopców Tomka i Michałka. Z zawodu jestem tłumaczem, ale z zamiłowania zajmuję się scrapbookingiem już ponad 5 lat. Uwielbiam robić albumy, zamykać wspomnienia w pięknej oprawie papieru, tekturek, koronek, kwiatów, wstążek. Ale oczywiście nie tylko albumy robię :) Na moim blogu znajdziecie wiele kartek, pudełeczek, notesów i innych przedmiotów z papieru. 
Najczęściej sięgam po pastele, romantyczne perełki i różyczki. 

Ogromnie się cieszę, że dołączyłam do Zespołu Scrapińca i mam nadzieję, że przez te najbliższe pół roku 
uda mi się Was skutecznie inspirować i zachęcać do sięgania po tekturki :)

Dziś chcę Wam pokazać 2 bliźniacze albumy, które powstały jako podziękowanie dla rodziców od Młodej Pary.
Młodzi wkleją w nie wybrane zdjęcia od dzieciństwa aż po dzień ślubu.
Myślę, że ten pomysł na prezent spodobałby się wszystkim rodzicom :)




Albumy ozdobiłam przeróżnymi tekturkami, które znajdziecie w Scrapińcu, w tym moje ulubione gałązki jabłoni :)
kwitnąca jabłonka, budka na jabłoncekluczelatarenkazegarkoniczynka, napis zawieszka Lovenapis Wspomnienia



Pozdrawiam ciepło, ArtMagda.

1 komentarz:

  1. Fantastyczny start! I wiesz co, przyznam, że ja też uwielbiam jabłonkowe tekturki :)

    OdpowiedzUsuń