Translate

9 sie 2014

Obrazek z łąki

Dzień dobry :) Sobota, rano - dobra pora na start, dzisiaj po raz pierwszy w miejscu, które zawsze było dla mnie wyjątkowe.
Coś o sobie? Mam na imię Magda, moje miejsce w sieci to Papierowy Pokój, gdzie chlapię, wydzieram, kleję, wycinam... zmieniam, w nowe, w moje. Prywatnie - scrapuję przy kubku kawy, słuchając lub podglądając, w serduchu mam góry, choć mieszkam na Śląsku. Lubię pracę z ludźmi, pracuję z tymi najmłodszymi :) I bardzo się cieszę, że jestem tutaj.

/ Hallo to you all :) Saturday morning it's a good time to start. Today I'm here for the first time - in a place that has always been special to me.
Something about me? My name is Magda, my place on the web is the Paper Room, where I tear, glue,  cut ... I change, into  new, into mine. Privately - I do my projects drinking a cup of coffee, listening or watching something. I love Polish mountains, though I live in Silesia, in the
south of  Poland. I like working with people, I work with the youngest ones :) I'm very happy to be here.

Dzisiaj wakacyjny obrazek łąki z pięknymi tekturkami roślinnymi.
/ Todaj a canvas picture of summer meadow with a beautiful die cuts.






Wykorzystałam / Products I used to:

dmuchawce 5 szt_wm.png  http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Koniczyny-zestaw-6szt/2720  Motylki ażurowe mix 3 rozmiary 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz