Translate

28 sie 2014

Pocket scrapbooking

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie stronice z mojego rodzinnego albumu, który prowadzę w formie segregatora z koszulkami na zdjęcia, czyli tzw. pocket scrapbooking. Na początku obawiałam się, że scrapińcowe tekturki będą za grube, by weszły do kieszonek wraz ze zdjęciami. Okazało się, że koszulki są na tyle pojemne, że z łatwością włożyłam do nich fotografie z ozdobami i to w dodatku obustronnie :). Oprócz morskich zwierzątek ze Scrapińca wykorzystałam również napisy w "dymkach", które doskonale nadają się do projektów typu Project Life lub Smash.


Hello everyone!


Today I would like to show you two pages from my family album, which I create in a binder with divided pocket page protectors, so-called „pocket scrapbooking”. At the beginning I was afraid that Scrapiniec’s  cardboards will be too thick to be putted into „pockets”. It turned out that „pockets” are so capacious that I could put photos with ornaments into them easily, even on both sides J. In addition to the marine animals from Scrapiniec, I used also arrow words which perfectly match to projects like Project Life or Smash.









W pracy wykorzystałam/ I used :



Bądźcie kreatywni! Miłego scrapowania :)
Be creative! Have fun!

Elwira


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz