Translate

22 kwi 2016

Marta Jarmuła- Guest Designer of Scrapiniec

Nazywam się Marta i pochodzę z południa Polski. 
Rękodzieło to forma twórczości, która towarzyszy mi praktycznie całe życie, zaś sam scrapbooking towarzyszmy mi od niespełna czterech lat. Na swoim koncie nie posiadam zbyt wielu prac, ponieważ tworzę czysto rekreacyjnie, jednak w momencie tworzenia nowego projektu całkowicie oddaję się temu co robię, wkładając serce w każdy szczegół.
Oprócz rękodzieła uwielbiam gotować mając zawsze aparat w zanadrzu. Połączeniem tych dwóch pasji jest mój blog Nie Umiem Gotować!, na którym możecie obejrzeć moją twórczość.
Scrapiniec jest pierwszym miejscem, z którym weszłam we współpracę, co mnie ogromnie cieszy, a zarazem jest zaszczytem i porządną dawką motywacji:)
 

Poniżej przedstawiam Wam dwie moje najnowsze kartki. Skoro robi się coraz bardziej wiosennie, to i ja postanowiłam sięgnąć po piękne pastele i kolorowe kwiaty, co razem ze scrapińcowymi tekturkami wprowadza romantyczny nastrój:)









 
 Użyte materiały:
Do zobaczenia za tydzień!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz