Translate

8 kwi 2016

Lord of Scrap - Guest Designer

Hello everyone

Today I'll show you a canvas made by the techniques of mixed media.
I love this canvas, and embellishments of Scrapiniec are really great to realize the mixed media.

I loved working on the general framework and have created around him a universe inspired by vintage style and heritage.
The phrase "Always follow your dreams" is a beautiful embellishment.
I made the choice to let the natural for it contrasts well with the rest of the canvas.
Many small elements make up this canvas.

Pictures and links are at the end of this post.
Enjoy !

***********************

Aujourd'hui, je vais vous montrer un canvas réalisé selon des techniques de mixed média.
J'adore cette toile, et les embellissements de Scrapiniec sont vraiment super pour réaliser du mixed média.
J'ai adoré travailler sur le grand cadre général et j'ai créé autour de lui un univers inspiré par le style vintage et héritage.

L'expression «Always follow your dreams" est un bel embellissement.
J'ai fait le choix de laisser le naturel pour qu'il contraste bien avec le reste de la toile.
De nombreux petits éléments composent cette création.
Les photos et les liens sont à la fin de ce post.
Profitez !
 

 Materials:






 See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz