Translate

18 kwi 2015

Kurs - folder na CD

Witajcie,

przygotowałam na dziś dla Was szybki kursik, jak wykonać folder na CD.
Zawsze lepiej prezentują się zdjęcia z sesji ślubnej, czy dziecięcej w ładnie zapakowanym folderku niż w zwykłej kopercie, prawda? :)


Krok 1: przygotowujemy bazę na kartkę 13,5x13,5cm, papier scrapowy, klej, nożyczki, trymer, wstążkę.



Krok 2: odcinamy od bazy pasek o szerokości 4cm, zaokrąglamy rogi klapki i wycinamy poszczególne elementy, którymi wykleimy folder w środku, z przodu i z tyłu.


Krok 3: Wyklejamy folder w środku i mocujemy kieszonkę.



Krok 4: Na froncie klapki przyklejamy wstążkę i zabezpieczamy papierek, to samo robimy na tyle folderka. 



Krok 5: oklejamy klapkę i tył i przystępujemy do ozdobienia naszego folderka na CD :)


Tak wygląda mój folder, ozodbiłam go pięknym cytatem ze Scrapińca i delikatnymi borderami. 


Tekturowy napis pociągnęłam crackle accent.


Mam nadzieję, że kurs choć bardzo prostu, to się Wam przyda :)

Pozdrawiam, ArtMagda.

1 komentarz: