Translate

7 kwi 2015

Earth without ART - tutorial

Witajcie :) 
Dziś chciałabym Wam pokazać, jak wykonałam mediowy blejtram ze Scrapińcowymi tekturkami - krok po kroku :) Tworzenie go przyniosło mi wiele przyjemności i mam nadzieję, że i Was uda mi się zainspirować do mediowych eksperymentów. 
Zatem zaczynamy!

Pierwszym krokiem w przypadku takich prac jest u mnie nałożenie cienkiej warstwy gesso na blejtram. Od razu przykleiłam także tekturkowe gałązki, które później staną się elementem tła. 


Następnym krokiem było dodanie pasty strukturalnej przy użyciu masek.


Kiedy całość podeschła, zaczęłam dodawanie kolejnych elementów tła - guzików, enamel dotsów i lustrzanych gwiazdek. Dodatki i gałązki pokryłam białą farbą akrylową, żeby stworzyć delikatne neutralne tło. 
 
  
Teraz czas na dodanie odrobiny koloru :) Wykorzystałam akwarele, kredowe tusze rozcieńczone wodą i kolorowe mgiełki. Dodałam też trochę kolejnych dodatków. Lubię tworzyć prace pełne małych szczególików, dodatków i tekstur. 
 
  
Następnym krokiem było przygotowane kolejnych tekturek. Ozdobną ramkę i napis, który stał się przewodnim hasłem mojej pracy, pokryłam błyszczącymi farbkami Silks.


Ramkę dodatkowo nierównomiernie posypałam specjalnym proszkiem  do embossingu, żeby nadać jej postarzonego wyglądu. 


Napis pokryłam czarnym UTEE, które po stopieniu pokryłam delikatnie proszkiem Perfect Pearls. Po ponownym podgrzaniu proszek wtopił się w UTEE nadając mu jedynie delikatny zielonkawy połysk. Bardzo lubię tę technikę :) 
 
  
A oto gotowa już praca:







Mam nadzieję, że poczuliście się zainspirowani :)
Może i u Was rozkwitną wiosenne mediowe blejtramy?
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz