Translate

23 kwi 2015

Kobiecy album Anai

Hej :)
Tu Anai z kolejną tekturkową inspiracją :)
Tym razem postanowiłam wykorzystać śliczne Scrapińcowe tekturki do ozdobienia albumu, który przygotowywałam jako prezent na 30-lecie zespołu "Byle Babki". Tekturki idealnie sprawdzają się jako wdzięczny dodatek, którym można wzbogacić kompozycję. Można je utykać między warstwami, łączyć ze sobą, kolorować. Nie zawsze muszą grac pierwsze skrzypce :) Nie zawsze nawet muszą być wykorzystane w całości. Bardzo często zdarza mi się je ciąć na części - umiejętnie wkomponowane między warstwy papieru :)
 

Tym razem chciałam skupić się na elegancji i stonowaniu. Zrezygnowałam z mocnych kolorów, a tekturki jedynie lekko przytuszowałam tuszami Distress. Bardzo lubię taki delikatny, ledwo widoczny efekt, który jednak nadaje tekturkom dodatkowego charakteru i akcentuje ich brzegi. 





Bardzo polecam wszelkiego rodzaju ażurowe ramki - są bardzo uniwersalne i można je wykorzystać praktycznie w każdym typie pracy. Ja najbardziej jestem zakochana w tych warstwowych! Wyglądają naprawdę przepięknie i bardzo elegancko.

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz