Translate

30 sie 2018

Project full of flowers by Padoriaa

Hej. Dziś przygotowałam kartkę oraz pudełko. Do wykonania tego projektu użyłam tekturek z kolekcji "Doily Lace". Wracam do nich dość często bowiem to jedna z moich ulubionych kolekcji - darzę ją ogromnym sentymentem. To jedna z tych, które pokochałam na samym początku mojej przygody z papierem.  Spójrzcie :

Hi. Today I prepared a card and a box. I used the chipboards from the "Doily Lace". I come back to them quite often because it is one of my favorite collections - I have a great fondness for it. This is one of those that I loved at the very beginning of my adventure with paper. Take a look, please :


 Mam nadzieję, że mój dzisiejszy projekt przypadnie Wam do gustu. Oto materiały jakie wykorzystałam w swojej pracy :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz