Translate

10 sie 2018

Exploding Box na jubileusz 90 urodzin :)



Witam Was ponownie
Dzisiejsza moja inspiracja jest dla mnie bardzo szczególna i wyjątkowa. Jest to prezent z okazji 90 urodzin pewnej Pani..., bardzo ciepłej i wesołej kobiety w kwiecie wieku ;) Chciałam by ta praca napawała optymizmem i świeżością, tak jak usposobienie owej Pani.
Do stworzenia tego Boxa wykorzystałam tekturki z mojej ulubionej kolekcji "Secret Garden - Tajemniczy ogród" z której można tworzyć przepiękne kompozycje...
  











 Do pracy wykorzystałam:

Summer travelove -  wszystkiego najlepszego napisy

Szyld duży prostokąt stand - Park Avenue rectangle standing sign

Secret Garden - Ivy corner - Narożnik z bluszczem

Secret Garden - Ivy - Bluszcz 

Do miłego zobaczenia :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz