Translate

17 mar 2015

Shine on - blejtram

  
Witajcie :)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować mixed-mediowy blejtram który przygotowałam z wykorzystaniem tekturek ze Scrapińca. Uwielbiam uniwersalne wzory z dużą dozą kobiecości i takie też wybrałam do stworzenia mojej pracy. Chciałam stworzyć pozytywny, rozkwitający kobiecością ogród i pierwszym moim skojarzeniem była urocza tekturka z mało może "ogrodowym", za to niezwykle kobiecym kształtem - manekinem :)


Uwielbiam nadawać tekturkom nowe życie poprzez dodawanie im kolorów. Jako fanka mediowania widzę tu naprawdę duże możliwości :) Oczywiście delikatne tekturki, zwłaszcza te z ażurowymi wzorami, nie zawsze nadają się do barwienia wodnymi preparamgiełkami. Na szczęście mamy ogrom możliwości - tusze, farby, embossing na gorąco :)
W dzisiejszej pracy wykorzystałam właśnie te techniki, a każda z tekturek została mniej lub bardziej intensywnie "pokolorowana" :)


Zwłaszcza embossing na gorąco wydaje mi się ciekawą metodą - poprzez łączenie różnych proszków do embossingu i kolorowych pigmentów można uzyskać naprawdę wspaniałe efekty, a tekturki dodatkowo zyskują grubszą i sztywniejszą warstwę. Idealnie nadają się właśnie do bardziej mediowych prac typu blejtram.
No i ten piękny połysk! Czyż nie wyglądają cudownie? :)
 




Mam nadzieję, że podoba się Wam mój "błyszczący" ogród :)

Pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane tekturki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz