Translate

1 mar 2015

Nasze nowe DT! Our new Design Team!

Let me introduce new Desig Team!
Pozwólcie, że przedstawię nasze Nowe DT!

 

Nazywam się Anna Iwanowska, a w internecie znana jestem jako Anai. Mieszkam w Gdańsku i na co dzień pracuję w firmie programistycznej.
Rękodzieło zawsze było częścią mojego życia, ale prawdziwe uzależnienie zaczęło się w 2007 roku, kiedy zaczęłam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Lubię eksperymentować, łączyć różne typy produktów i różne techniki. Naturalnie zatem najlepiej spełniam się w pracach typu mixed-media. Mój styl to mieszanka kobiecości, glamour i odrobiny bałaganienia.
Najczęściej tworzę scrapy, mixed-mediowe blejtramy i art journalowe wpisy. To mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu i dodawania kolorytu życiu :)


My name is Anna Iwanowska - known also as Anai. I live in Gdansk on the coast of Poland and work in the software company.
Crafting was always a part of my life, but it started to be an addiction in 2007, when I started my adventure with scrapbooking. I like to experiment, combine different types of products and techniques. Obviously mixed-media is my favourite way to go. My style is a mix of feminine, glamour and a little bit messy. 
I like to create layouts, mixed-media canvases and art journal pages. It's my favourite way to spend free time and add more color to my life :)
  
Witajcie! Nazywam się Agnieszka Pasieczny (w świecie scrapowym znana jako AgaP). Mieszkam z mężem i dwójką dzieci w miłej, niewielkiej miejscowości we wschodniej Polsce. Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat. Zaczynałam od prac digi, które szybko zamieniłam na kartki i inne papierowe formy, które bardzo szybko stały się nieodzownym elementem mojego życia. Lubię wykonywać różnego rodzaju projekty, ale szczególną radość sprawia mi robienie kartek i kwiatów do moich pac. Lubię różnorodne style, ale chyba najbliższy mojemu sercu jest styl shabby i naprawdę trudno jest mi się ograniczyć do niewielkiej ilości dodatków w pracach. Myślę, że w tym co robię wyraźnie widać moją osobowość ;-D Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do wspaniałego DT Scrapińcowego!!!
 
Hello everyone! My name is Agnieszka Pasieczny (known as AgaP in the scrapworld). I live with my husband and two kids in a nice little town in the Eastern part of Poland. I've been scrapbooking for 5 years, now. I started with digital LOs and gradually shifted to real cards and crafts and they quickly became a part of my daily life. I enjoy all types of crafts, but I especially love card making and enjoy making flowers for my projects. I love all the variety of styles and techniques, but the closest to my heart is the shabby style and I really find it difficult when I have to limit the embellishments in my works. I think my projects clearly mirror my personality ;-D You can see my all works at my blog: photoscrapworld.blogspot.com. Let me also say that I'm really thrilled to be a part of such a great DT here, at Scrapiniec!!!
 "Hi! My name is Elena. I'm from Moscow. I'm a mother to two naughty boys. The Scrapbooking is for me a fascinating journey, the study of my creative abilities.
I love to create layouts, cards, canvas. I'm inspired by many things around me: children, nature, art objects...
I'm very happy to be a part of Scrapiniec DT!"
"Witam! Mam na imię Elena. Jestem z Moskwy. Jestem matką dwóch nieznośnych chłopców. Scrapbooking jest dla mnie fascynującą podróżą, badaniem moich zdolności twórczych.
Uwielbiam tworzyć LO, kartki, blejtramy. Inspiruje mnie wiele rzeczy wokół mnie: dzieci, natura, dzieła sztuki ...
Jestem bardzo szczęśliwa z dołączenia do DT Scrapińca "
Nazywam się Emilia Sieradzan, w świecie blogowym jestem rozpoznawana jako Lady E.
Mieszkam w Wielkiej Brytanii, w małym uroczym miasteczku. Jestem mamą dwóch bardzo aktywnych chłopców :) Odkąd pamiętam interesowałam się sztuką i robótkami ręcznymi. Uwielbiam zachody słońca, kwiaty i piękne notesy. Robię kartki, tagi, księgi gości, albumy itd. Robienie kartek okazało się dla mnie niezwykle relaksujące i uzależniające :) Znajduję inspirację we wszystkim dookoła i chętnie uczę się nowych technik i stylów.

My name is Emilia Sieradzan known as Lady E J
 I live in the UK in small beautiful city.  I am mum of two very active boys :) Since I remember I have loved art and craft.  I love sunsets, flowers and beautiful notebooks.  I make cards, tags, guest books, albums etc.
 I have found cardmaking to be incredibly relaxing and quite addictive:)
I find inspiration from all places and always looking to learn new techniques and styles.
  
 My name is Linda, and I live in Southern Norway with my husband and four children. I have been scrapbooking since 2007, and love everything that has to do with paper crafting. Scrapbooking is for me my sanctuary in a busy every day life, and I enjoy every minute I spend at my study. I mainly make Layouts and Project Life, but also make cards occasionally. I love the part of making albums for my kids, and try to incorporate the story behind the pictures in the  layouts I make. I like to vary the style of layouts, and love trying new techniques and products. 
I am really looking forward to being a part of Scrapiniec´wonderful team, and hope to be able to inspire you with my crafting :)
 Nazywam się Linda. Mieszkam w południowej Norwegii z mężem i czwórką dzieci. Zajmuję się scrapbookingiem od 2007 roku, i kocham wszystko, co jest związane z papierem. Scrapbooking jest dla mnie moją odskocznią w ruchliwym życiu codziennym, i cieszę się każdą minutą spędzaną w mojej pracowni.Jestem fanką Project Life, okazjonalnie robię także kartki Uwielbiam  tworzy c albumy dla moich dzieci. Próbuje także dokumentować nasze życie na LO. Lubię zmieniać styl LO i uwielbiam próbować nowych technik i produktów.
Ogromnie się cieszę z dołączenia do DT Scrapińca i mam nadzieję, że uda mi się zainspirować Was moimi projektami!
   
Hello everyone! My name is Natalya . I'm from wonderful city Zaporozhye, in Ukraine. I am a mom of two little sons-twins - very cheerful, nimble and terribly energetic))). I'm madly in love with my family, my sons and husband - they are my endless inspiration. Creativity - this is my energy, my breath of air, without which I can not live. I have another hobbies, but scrapbooking became an essential part of my life. More than three years ago, I discovered the world of scrapbooking - world of colors and beauty. And now I can not even imagine how I've been living without it before. I am very pleased to be in such a wonderful creative team! 

 Witam wszystkich! Nazywam się Natalia. Pochodzę ze wspaniałego miasta  Zaporoże na Ukrainie. Jestem mamą dwóch małych chłopców - bliźniaków - bardzo wesołych, zwinnych i strasznie energicznych))). Jestem szaleńczo zakochana w mojej rodziny, moich synach i mężu - są dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji. Kreatywność - to jest moja energia, mój oddech, powietrze - bez którego nie mogę żyć. Mam tez inne hobby, ale scrapbooking stał się istotną częścią mojego życia.Ponad trzy lata temu, odkryłam świat scrapbookingu - świat kolorów i piękna. Teraz nawet nie mogę sobie wyobrazić, jak żyłam bez niego przedtem!Cieszę się ogromnie z możliwości dołączenia do tak wspaniałego, kreatywnego zespołu!

  
Nazywam się Sylwia Gryczuk, pochodzę z Polski ale mieszkam i tworzę w Claregalway, blisko Galway. Lubię prace z różnego rodzaju  mediami, jak np. farby akrylowe, tusze, akwarele, wosk, czy też materiałami, elementami 3d  ipapierami w stylu vintage.
Uwielbiam tworzyć projekty, które zawierają odrobinę magii. Kocham malować wróżki, tworzyć art- journale, kolaże, postarzać przedmioty i tworzyć różnego rodzaju dekoracje. W 2012 roku założyłam TandiArt Studio, gdzie  na białych blejtramach powstają projekty płynące prosto z głębi serca!

 My name is Sylwia Gryczuk and I am originally from Poland but I live and create in  Claregalway Co.Galway.  I work with different mixed media materials such as acrylic, inks, watercolours, vintage papers, beeswax, fabric and 3D elements.
 I am very passionate about creating happy art pieces with a little bit of magic. I love painting Fairies, art journaling, collages, altered items and craft projects. In 2012 I have created TandiArt Studio, where I put my whole heart into white canvas, pages and 3D objects to transform them into something happy and soulful.
 Hello!
My name is Victoria, I'm from Donetsk region, but now I live in a beautiful Ukrainian city Poltava with my dear husband, and the new addition to our family is coming :) I'm 24 now. Two years ago I graduated from the Pedagogical university.
I've been scrapbooking for about 3 years, making cards mostly. Also I like to create altered projects, notebooks, albums and much more. Various scrapbooking materials are a true inspiration for me: new paper, chipboards, paint, embellishments - I simply want it all :)
Besides, I like reading, drawing, listening to the music and doing many things at the same time.
I am very proud to become a part of the Scrapiniec DT for the next months, it's a great honour to be among such talented designers.

 Mam na imię Wiktoria, jestem z regionu Doniecka, ale teraz mieszkam w pięknej ukraińskiej Połtawie z moim drogim mężem, a nowy członek naszej rodziny jest w drodze:) Mam dwadzieścia cztery lata. Dwa lata temu ukończyłam studia na Uniwersytecie Pedagogicznym.
 Zajmuję się scrapbookingiem od około trzech lat. Najczęściej robię kartki. Lubię także tworzyć projekty altered alt, notesy, albumy i inne. Różne produkty do
scrapbookingu prawdziwą  inspiracją dla mnie: nowy papier, tekturki, farby, ozdoby - Ja po prostu chcę to wszystko :)
Poza tym, lubię czytać, rysować, słuchać muzyki i robić wiele rzeczy w tym samym czasie.
Jestem bardzo dumny, zostając  projektantką Scrapińca DT przez najbliższe miesiące, to wielki zaszczyt być wśród takich utalentowanych projektantów.

 and stay with us for another half year:
i na kolejne pół roku zostają z nami:
  
 My name is Galina and I'm live in Kiev the capital of Ukraine. I'm 25, married :) I'm fond of scrapbooking about 2 years. I haven't my own style, except nautical mixed-media, cuz I love to play with different style especially with american, shabby-chic and clean simple. I'm huge fan of scrapiniec chipboards, I think it's best way to make project beautiful - to add chipboards, almost all my project includes chipboards and often I leaved it white, without coloring. So, I'm so glad to stay with such great team for one more term. I hope I'll inspire you :)

 Nazywam się Galina i mieszkam w stolicy Ukrainy - Kijowie. Mam 25 lat i męża :). Odnalazałam scrapbooking około dwóch lat temu Nie mam swojego własnego stylu, za wyjątkiem prac mix- media w marynarskim stylu, Uwielbiam mieszać różne style, zwłaszcza , shabby chic i clean & simple Jestem wielkim fanemtekturek Scrapińca.Według mnie tekturki to najlepszy sposób, by wzbogacić swoją pracę. Często zostawiam je w naturalnym, białym kolorze.Cieszę się ogromnie z możliwości pozostania w zespole kolejne pół roku i mam nadzieję, że Was zainspiruję.


Mam na imię Magda (ArtMagda), mam 34lata, jestem szczęśliwą mamą 2 chłopców Tomka i Michałka. Z zawodu jestem tłumaczem j. francuskiego, ale z zamiłowania zajmuję się scrapbookingiem już ponad 6 lat. Uwielbiam robić albumy, zamykać wspomnienia w pięknej oprawie papieru, tekturek, koronek, kwiatów, wstążek. Ale oczywiście nie tylko albumy robię Na moim blogu znajdziecie wiele kartek, pudełeczek, notesów i innych przedmiotów z papieru. Najczęściej sięgam po pastele, romantyczne perełki i różyczki.
Ogromnie się cieszę, że kolejne pół roku będę w Zespole Scrapińca i mam nadzieję, że przez ten czas uda mi się Was skutecznie inspirować i zachęcać do sięgania po tekturki.


 My name is Magda (ArtMagda), I'm 34 years old,  and I am happy mother of two boys Tom and Michałek. By profession I am  an French interpreter, but six years ago I totally fall in love with scrapbooking. I love making albums, closing memories in a beautiful pages, cardboards, lace, flowers, ribbons. But of course I don't made just albums. On my blog you will find many pages, boxes, notebooks and other paper items.I like pastels colours, romantic gems and flowers.

I am delighted that the next six months I will be in the Team Scrapiniec and I hope that by this time I can get you to effectively inspire you.


 Nasze Brand Ambassadorki:






 Dziękujemy, że jesteście z Nami!
Thank you for being with Us!




2 komentarze:

  1. Wspaniałe DT! Pozdrawiam serdecznie i czekam na inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny - to będzie zapewne wspaniałe 5 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń