Translate

3 mar 2015

' A little girl who has a dream...'- shadowbox / 'Mala dziewczynka, ktora ma marzenie...- ramka przestrzenna

Hello Artsy Souls!

Sylwia here from TandiArt Studio:) I am so excited to join this amazing Team and to be able to use those beautiful chipboards!!!YEY:) I hope you will enjoy my projects, projects with a little bit of magic;)

This is a shadowbox, I have created:

Witam Artystyczne Dusze!

Tutaj Sylwia ze studia TandiArt:) Cieszę się bardzo, że dołączylam do tej fantastycznej drużyny i że będę mogła użyć tych cudnych tekturek!! JEJ! Mam nadzieję, że będą wam się podobać moje projekty, projekty z odrobiną magii ;)

A oto przestrzenna ramka:



I love the fact that all the pieces from the shadowbox are separated so you can paint them in different colours:) I also used die-cuts- girl which I my own (TandiArt) design:)

Uwielbiam fakt, że wszystkie elementy ramki są osobno, więc można je pomalować w różnych kolorach. Użyłam tu również wycinanki- dziewczynki mojego własnego projektu- TandiArt






These are the product I used:
Produkty, których użyłam:





I hope you enjoyed it and got inspired:)
Mam nadzieję, że podobał się wam projekt i że poczuliście się zainspirowani:)

See you soon!
Do zobaczenia wkrotce!
Love,

Sylwia 
(TandiArt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz