Translate

28 mar 2015

Mediowe kartki

   
Witajcie!
Tu Anai z kolejną tekturkową inspiracją :) Tym razem postanowiłam sięgnąć po formę troszkę przeze mnie zapomnianą - kartki. Aby jednak pozostać w zgodzie z moją mediową duszą, postanowiłam samodzielnie wykonać tło kartek. Wszystkie trzy kartki mają tło wykonane z papieru do akwareli :) Pobawiłam się tutaj głównie stemplami, tuszami Distress i mgiełkami. Do tego ręczne przeszycia, kwiatki i oczywiście tekturki :)
Tekturki ze Scrapińca są tak piękne, że często w zupełności wystarczą za całą ozdobę pracy. 
Nie zawsze trzeba korzystać z dużej ilości dodatków, warstw i skomplikowanych kompozycji. 
Oto dowód:






Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego weekendu!
Anai

Wykorzystane produkty:
  

2 komentarze:

  1. Przepiekne prace-zaglądam tu już chyba 5 raz z rzędu....Bardzo mnie zainspirowałaś-dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia, super :) bardzo się cieszę i dziękuję za miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń