Translate

25 kwi 2018

Komunijny exploding box dla dziewczynki

Witajcie!

Moją dzisiejszą propozycją dla Was jest exploding box, który zrobiłam dla młodej damy, z okazji  Pierwszej Komunii Świętej. Jak już wiecie, Scrapiniec ostatnio wypuścił nową, przepiękną kolekcję: "Tatting Communion" i "Innocence", a w niej kielichy 3D, które postanowiłam od razu wykorzystać w swojej pracy. Całość uzupełniłam tekturkami: "Grapevine", które idealnie wkomponowały się w moją inspirację :)
Życzę Wam przyjemnego oglądania i twórczych pomysłów... 













Wykorzystałam:

Innocence - 3D goblet - Kielich 3D

Grapevine - 2 hearts - 2 serca

IMG_2233_wm.jpg

https://www.scrapiniec.pl/pl/p/Grapevine-grapes-and-leaves-winogrona-i-liscie/4497

Monstrancja ornamentowa 01

I Komunia Św. zestaw elementów pomniejszony

Do zobaczenia :))




 

1 komentarz: