Translate

24 lut 2015

what's in my head...

Witajcie!

Zainspirowana pracami Angeli Holt postanowiłam stworzyć swoje pierwsze LO. Praca pojedzie do Scrapińca na pamiątkę mojego członkostwa w DT 2014/2015. To mój ostatni pożegnalny post w tym uroczym miejscu. Dziękuję Wam za to, że oglądaliście moje prace, komentowaliście, bo to głównie dla Was je tworzyłam. Dziękuję innym projektantom, że mogłam inspirować w tak doborowym towarzystwie. Dziękuję Asi, która czuwała nad pracą całego zespołu i była wyrozumiała dla mnie. Szczególnie dziękuję Dominice, za możliwość pracy z pieknymi produktami, za to, że uwierzyła we mnie i tym samym dodała mi skrzydeł.














W pracy wykorzystałam:


Motylki ażurowe mix 3 rozmiaryDmuchawce - na sztuki i w zestawie Piórka zestaw 10 sztGrecka Tawerna/ Greek Taverna - symbole Grecji


Miłego dnia!



5 komentarzy: