Translate

26 lut 2015

Drugie życie tekturek :)

Witajcie,

Dzisiejszy post będzie nieco techniczny :) Chcę Wam pokazać jak można przerabiać tekturki by dostosować je do naszych projektów.
To że same w sobie są piękne, to wiadomo :)
Ale czasami można je ciut przerobić i nadać nowe życie zmieniając ramkę w bordery, czy pisanki w dekory...


Tę ramkę rozcięłam i otrzymałam dwa dekoracyjne bordery, którymi ozdobiłam okładkę notesu:

Ramka - szyld Tulip II
To samo zrobiłam z tą rameczką :

Ramka - szyld Swirly



Pisanki w kwiatuszki przerobiłam tak, by wykorzystać w albumie same motywy kwiatowe:




Często rozcinam także ulubioną ramkę dziecięcą, by w ten sposób wkomponować bobasa w okładkę albumu:



Jak widzicie tekturki dają wiele możliwości i tylko od naszej wyobraźni zależy jak je wykorzystamy :)

A poniżej chcę Wam pokazać album dla dziewczynki, w którym na okładce właście wyciętego bobaska znajdziecie, a w środku całą masę tekturek - głównie z kolekcji Babyland, choć nie tylko!




Miłego dnia, ArtMagda.


3 komentarze:

  1. Dzień dobry, mam pytanie- czym zostały wykonane te białe, ażurowe girlandki wzdłuż całych stron? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj, to jest dziurkacz brzegowy Marthy Stewart :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są :) dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń