Translate

19 lut 2015

Love makes house a Home - Canvas with video tutorial

Witajcie kochani!
Dziś nadszedł dla mnie czas na pożegnanie z tym wspaniałym miejscem. To mój ostatni post dla Scrapińca. Spędziłam w tym niesamowitym zespole cały rok i był to cudowny czas. Dziękuję Dominika i Alicja za wszystko :-) Tekturki Scrapińca już na zawsze będą moimi ulubionymi :-)

A na koniec przygotowałam blejtram z cudną sentencją oraz kurs. Mam nadzieję, że będzie dla Was inspiracją.


Hello lovelies!
Today is my ime to say good bye to this wonderful place. It is my last post for Scrapiniec. I spent here one year and it was a great time Thank You Dominika and Alicja for everything :-) Chipboards from Scrapiniec are the best for me and will stay with me forever :-)

I prepared a canvas with great quote and tutorial. I hope it will inspire You.








Użyłam: / I used:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz