Translate

10 kwi 2019

Wesołego Alleluja

Witam Was Kochani !
Moją dzisiejszą propozycją dla Was, są dwie karteczki, które przygotowałam z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych.
Pierwsza propozycja to tradycyjna kartka, z naszych nowości Tatting Easter - Shaker box Jajo 02 i napisów :)






I druga propozycja, myślę ze bardziej wiosenna, ale przecież te Święta mamy właśnie z przyjściem wiosny ;) Do wykonania tej kartki głownie użyłam zwykłych gałązek, które udekorowałam kwiatami.







Do prac wykorzystałam:

Tatting Easter - Shaker box Jajo 02

Wielkanoc 01 - zestaw 5 napisów

4006_wm.jpg

Spring Prodigy - big branches 02 - duże gałązki 02

Spring Prodigy - big bare branches - duże nagie gałązki 

 Smacznego Jajka - zestaw 6 napisów 

Wesołego Alleluja !!!
Do zobaczenia ;)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz