Translate

10 mar 2019

Alice in Wonderland - exploding box ;)

Witajcie
Mam dzisiaj dla Was wyjątkowy projekt, który powstawał w mojej głowie przez ostatni miesiąc. Oczywiście jest to exploding box. Już dawno chciałam, zrobić pudełko, w którym znajdowałyby się elementy pop - up i chyba się udało ;). Całość przyozdobiłam naszymi nowościami ze Scrapińcowej półki: Wonderland. Mam nadzieje, że Wam się spodoba... i obiecuje, że jeszcze coś powstanie z Alicji ;)




















Do pracy wykorzystałam:

Wonderland - cards - karty

Wonderland - Clock on a chain - zegar na łańcuszku

Wonderland - fantasy - fantazja

IMG_9758_wm.png

Wonderland - Tea party  

Do zobaczenia ;)
 
 

6 komentarzy:

  1. Kasiu , Twój box wprawił mnie w oczarowanie , jest cudowny :) Podziwiając go czuję się jak ,, Alicja w Krainie Czarów " ,dosłownie :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajka mało powiedziane;)czad;) aż się chce krzyczeć chce te papierki;)

    OdpowiedzUsuń