Translate

2 lis 2017

Już świątecznie?

Niegdyś kompletnie nie zwracałam uwagi na szczegóły w postaci świątecznych, klimatycznych dodatków w przestrzeni domowej. Zmieniło się to :) i jestem uradowana z tego powodu. Zaczynam powoli w wolnej chwili robić sobie proste rzeczy, które choć troszkę ocieplą mieszkanie ale też nadadzą swoisty klimat pomieszczeniom. 
Dzisiaj wykonałam bardzo proste ozdobienie mojej zapachowej świeczki, którą odpalam sobie wieczorem gdy zasiadam przy pracy słuchając muzyki relaksacyjnej. Wykorzystałam do tego border świąteczny, który idealnie długością podpasował szkanemu opakowaniu i otulił je całe :)
Dodatkowo aby było jeszcze bardziej przyjemnie w ciągu dnia, aby knot nie był widoczny z plasterka drewna również uczyniłam coś innego. Zalałam na nim tekturkę używając preparatu Glossy Accents, który można powiedzieć, imituje szklaną powierzchnię. Widzę co prawda, że jeszcze jedną warstwę musze dołożyć, gdyż drewno troszkę wciągnęło medium, ale i tak jestem zadowolona z efektu. Możecie zobie zalakierować no tekturki na drewnie, które będą służyły jako podstawki pod szklanki... Mam takie w domu i muszę przyznać, że wyglądają obłędnie!





użyłam:
IMG_4481_wm.png IMG_4496_wm.png 

pozdrawiam i miłego dnia Wam życzę
Aga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz