Translate

18 kwi 2017

Sweet industrial layout by Aga Baraniak

Hi All, today is an unusual day for me. I have made (at least this is how I see it;)) a little bit sweet layout. I used beautiful cardboards with heart motif. The whole is decorated with pastel mint and flowers. Sometimes you need to do something different to check yourself in new projects. I hope my work will meet your taste.

Witajcie kochani. Dzisiaj dzieje się coś, co ostatnio jest u mnie rzadkością... Wykonałam (przynajmniej tak mi się wydaje :p) lekko słodki layout. Użyłam do tego pięknych tekturek z motywem serduszek. Napisy ozdobiłam pudrem do embossingu, natomiast lotosy zostawiłam surowe aby nie zgubić ich piękna. Całość ozdobiłam pastelową miętą i kwiatami. Czasami trzeba dla odmiany próbować przynajmniej sprawdzić siebie w innych aranżacjach... Nie wiem czy moje zestawienie drucików i kwiatów Wam przypadnie do gustu :)?








Użyłam / I used:
Mehendi - Lotus      IMG_1114_wm.png      

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam przyjemnego dnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz