Translate

15 kwi 2017

Relacja z warsztatów w Barcelonie, Łodzi i Warszawie :-)

Witajcie kochani ;-)

Dawno mnie tutaj nie było z foto relacją z warsztatów ale obiecuję się poprawić ;-)
Dzisiaj mam dla Was prace moich kursantek z trzech różnych warsztatów. Na początek zobaczcie jaka śliczna kartka oraz łapacze snów powstały w Barcelonie z tekturkami 






Teraz przenosimy się do Polski i to do samego centrum, mianowicie exploding boxy stworzyły moje wspaniałe koleżanki na indywidualnych warsztatach w Łodzi.












I na koniec warsztaty w stolicy Polski na których powstały piękne shadoboxy z trzema ramkami na zdjęcia.




























Dziękuję za odwiedziny naszego bloga oraz za pozostawione komentarze ;-)
Zapraszam Was już za tydzień gdzie pokażę Wam kilka moich nowych prac z tekturkami Scrapińca.

Pozdrawiam Mariusz Gierszewski

2 komentarze:

  1. co mam powiedziec...patrze, patrze i nie wierzę, że to ja zrobiłam-dzięki Mariusz za warsztat, inspirację i - wsparcie. pozdrawiam serdecznie ep

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na łapacza snów!

    OdpowiedzUsuń