Translate

5 lis 2016

Świąteczne warsztaty w Skoczowie - część pierwsza

W miniony piątek miałam ogromną przyjemność gościć w Skoczowie
 w sklepie/hurtowni - Decoupage   

Dawno już nie widziałam miejsca pełnego po brzegi produktów
 z których chciałabym mieć u siebie jakieś 90% :) 
 Jestem dumna z prac jakie stworzyły uczestniczki warsztatów, 
bo część z Nich ze scrapbookingiem miała styczność po raz pierwszy. 

Mam nadzieję, że zaraziłam te Panie pasją i że jeszcze się spotkamy. 
 Uwielbiam pokazywać prace uczestników warsztatów i nie zabraknie ich tutaj. 

 Zobaczcie jak mroźnie i zimowo z mnóstwem
scrapińcowych tekturek 
było u nas w ten jesienny wieczór.




Dziękuję raz jeszcze Wszystkim Uczestniczkom warsztatów, 
 dziękuję Pani Beacie za zaproszenie do swojego magicznego sklepu,
 i dziękuję Dominice - właścicielce Scrapińca za każdy dzień naszej współpracy <3


<3 :="" class="separator" div="" pozdrawiam="" serdecznie="" style="clear: both; text-align: center;">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz