Translate

2 sie 2016

Na koralowej plaży/ On coral beach;)


Witajcie Kochani!

Dziś pamiątka z pobytu mojej mamy w Irlandii:) Odwiedziłyśmy cudownie nietypową plażę która cała pokryta jest drobinami koralowca przyniesionego przez ocean:) Magiczne miejsce z cudownie turkusową wodą:) Ostatnio uwielbiam tworzyć na kołach do wyszywania, więc zaprojektowałam tło używając pasty strukturalnej i akwareli, następnie dodałam koronki, kwiaty i oczywiście drobinki koralowca przyniesione z wycieczki:) Tekturki 'Rafa Koralowa' i moje ukachane wielorybki pięknie wykończyły projekt:)

Hello Friends!
Today I have for you unusual frame which I made for my mum when she visited me here in Ireland. We went to magical coral beach which is covered with pieces of coral brought by the ocean. I love this place with beautiful turquoise water. I am a big fan of embroidery hoops recently, so I decided to build the background with structure paste and watercolours. Then I added lace, flowers and pieces of the coral from the beach. The chipboards from 'Underwater' collection perfectly finished off my project:)









Użyłam tekturki:
I used following chpboards:

   

xx
Sylwia
TandiArt


3 komentarze: