Translate

15 wrz 2015

Miłosna kartka

Witajcie kochani :) 
Zwykle przynoszę Wam dość mocno mediowe inspiracje, ale od czasu do czasu nachodzi mnie chęć na powrót do źródeł :) To od kartek zaczynała się moja przygoda z papierowym rękodziełem! I choć dziś rzadko je już robię,  to nadal uważam, że taka osobista ręcznie robiona kartka - unikalna, niepowtarzalna - może być jednym z najwspanialszych prezentów.
A scrapińcowe tekturki nadają się do kartkowych tematów idealnie!
Ja osobiście najbardziej lubię uniwersalne wzory - wszelkiego rodzaju ramki, koronki, zawijaski, rozetki. Nietrudno zauważyć, że kolekcja Doily Lace skradła mi serce :)  Delikatne koronkowe tekturki są szalenie wdzięcznym elementem, który można utknąć to tu to tam- wzbogacając kompozycję i potęgując wrażenie przestrzenności. 
Z kolei dwuwarstwowe tekturki (jak na przykład serce, które tutaj wykorzystałam) to kwintesencja elegancji. Szalenie podoba mi się ten efekt!





 
Tym razem powstrzymałam się od mediowania. Odrobina brązowego tuszu, odrobina białej farby. Tylko tyle! Tekturki bronią się same.
Taki malutki drobiazg - po prostu miłosna karteczka, a jednak - cieplej mi na duszy, gdy na nią patrzę :)
Mam nadzieję, że Was również odrobinę ogrzeje :D
 
pozdrawiam serdecznie
Anai
 
Wykorzystane produkty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz