Translate

2 lut 2018

Karolina Czołba - Guest Designer

Witajcie :)

Dziś dzielę się z Wami dwiema mixed mediowymi kartkami, które zrobiłam z jednej kolekcji papierów. Obie kartki są lekko w stylu vintage, ale mają odrobinkę inny charakter, inne odcienie brązu i pomarańczu. Chciałam zrobić jedną ciemną kartkę i jedną jasną. Wykorzystałam tekturkę tło siateczka z kolekcji Royal, którą podarłam na kilka kawałków i dodałam do obydwu kartek.  Użyłam też liści z kolekcji kwiat paproci, które pomalowałam akwarelami. 

Dziękuję i życzę miłego dnia :)

Help everyone :) 

Today I'm sharing two mixed media cards I made using one paper collection. Both cards are a bit vintage but have a bit different look, different shades of brown and orange. So I wanted to make one dark and one light card. I used beautiful background chipboard mesh from Rayal collection. I teared the chipboard for few pieces and add to my both cards. I also used leafs from Fern collection and I colored them with  shiny watercolors. 


Thank you and have a nice day ;)








Materials:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz