Translate

23 lut 2018

Justyna Baczewska - Guest Designer

Witajcie ;)
To już mój ostatni post dla Scrapińca. Ten rok minął bardzo szybko, a możliwość współpracy była niesamowitą przygodą, za którą bardzo dziękuję ;)


Moją pracę zaczęłam od przygotowania materiałów: blejtramu, zdjęcia, papierów, kwiatów i kilku tekturkowych dodatków.
Kiedy już w głowie miałam ogólny zarys pomalowałam i postemplowałam tło,

przykleiłam tekturki, które je świetnie urozmaicają cudne gwiazdki i szwy,

Następnie przygotowałam kompozycję pod zdjęcie. Wykorzystałam stare strony z książki i kilka kawałków papieru

i całość przykleiłam na blejtram.

Teraz najfajniejsza zabawa -  ozdabianie. W kompozycję z lewej strony wplotłam konwaliowy bukiet,

gwiazdkowe confetti umieściłam w małej szklanej buteleczce,

część gałązek zabarwiłam rozcieńczoną farbą akrylową, którą wykorzystałam do tła - dzięki temu pasują idealnie

a napis ozdobiłam białym pudrem do embossingu.

Wszystkie dodatki prezentują się pięknie, pozostaje je tylko przykleić

i gotowe:)

Tak prezentuje się gotowa praca.




Miłego dnia
Justyna


Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz