Translate

15 lut 2018

Card tutorial by mamajudo

Hej kochani!
Zrobiłam mocno złotą kartkę dla pewnej pary, która jakiś czas temu brała ślub,
ale dopiero teraz nadarzyła się okazja, by im pogratulować.
Pokażę Wam, jak poradziłam sobie z kolorem złotym,
którego w papierach i dodatkach nie można u mnie znaleźć prawie wcale.





Zabieram się zatem za kartkę od początku. Biorę bazę i papier do scrapbookingu.
Docinam do odpowiedniego wymiaru.


Naklejam na siebie poszczególne elementy i przeszywam na maszynie.


Naklejam na bazę kartkową (moje kartki są ozdobione również wewnątrz, stąd podwójne karty).


Wybieram tekturki (zestaw Rośliny wodne).


Klej magic mieszam z odrobiną wody i maziam tą mieszaniną po tekturkach.


Złotym brokatem posypuję miejsca maźnięte klejem.



Cała ramka i listki już gotowe!


Układam wszystko i...


...dodaję trochę listków i perełek.
Kartka gotowa!


Użyłam:


Uściski!

1 komentarz:

  1. Thanksssssssssssss! I desire learning to make some day a lovely card as you do. So this tutorial is just like a present for me. Thank you, thank you so much!

    OdpowiedzUsuń