Translate

23 lut 2016

Miłosny blejtram

Witajcie kochani :) 
To już ostatni mój post na Scrapińcowym blogu. Ta roczna przygoda była naprawdę wspaniała i zawsze będę ją wspominać z ogromną przyjemnością :) Dominika jest świetną szefową, koleżanki z DT są naprawdę inspirujące, a tekturki... tekturki wiadomo - przepiękne :) 

Na koniec tej przygody chciałam przygotować sobie coś wyjątkowego na pamiątkę. Sięgnęłam więc po przepiękne ażurowe literki z serii "Monograce", które długo już czekały na swoją kolej w moim scrapowym kąciku. Literki są dość sporych rozmiarów - mają 7 cm wysokości. Aby więc zapewnić im odpowiednią przestrzeń - umieściłam je na specjalnie w tym celu zakupionym blejtramie o wymiarach 50x20 cm. 
Jestem w trakcie aranżowania wystroju mojego twórczego kącika i chciałam przygotować coś, co będzie mogło być jego ozdobą. Mediowe tło, miłosna girlanda, moje ulubione kolory - jasny turkus i róż, ażurowe tekturki, miłe wspomnienia - to spory ładunek pozytywnej energii i ciepłych emocji.  Taki właśnie obrazeczek już niedługo zawiśnie na mojej ścianie :)







pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane tekturki:

2 komentarze:

  1. Aniu, dziękuję że przyjęłaś zaproszenie do nas. Zawsze marzyłam by mieć Cię w DT i jestem zaszczycona ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję że przyjęłaś zaproszenie do nas. Zawsze marzyłam by mieć Cię w DT i jestem zaszczycona ♡

    OdpowiedzUsuń