Translate

13 lut 2016

Album na roczek/First year album

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać album, który powstał z okazji pierwszych urodzin pewnego cudnego chłopczyka. W związku z tym, że główną rolę miały w nim odegrać zdjęcia zebrane z całego roku, musiałam trochę ograniczyć ozdoby, świetnie w tym momencie sprawdziły się tekturki, które w nienachalny sposób dodały tego ostatniego szlifu. Część tekturek pokolorowałam czerwonym tuszem, większość zostawiłam w naturalnym stanie.

Jeśli potrzebujecie, tak jak ja do tego albumu, tekturek spersonalizowanych- kontaktujcie się ze Scrapińcem- spełniają każde życzenie ;-D

Hello,
today I'd like to show you an album I made for a wonderful baby boy. The photos were to be the main element in the album, so I had to limit the number of embelishements. The chipborads were great to decorate the album in a delicate way, they gave the final touch to the pages. Some of the chipboards I coloyred with red ink, but most of them I left in their natural colour...

If you need, just like I didd, some personalised chipboard- contact Scrapiniec, they make wishes come true. 

A na tylnej okładce...
And on the back cover..


Pozdrawiam,





Scrapiniec

Supplies:

100%.jpgA bundle.jpg1st birthday.jpg   A little angel.jpgFamily time.jpgHappy together.jpgHere i am.jpgLittle wonder.jpgMy mom rocks.jpgBabyland - Girlanda baby BOY laundry 3794_wm.png3788_wm.pngGwiazdki mix SMASH   

2 komentarze: