Translate

14 sty 2016

Nietypowo/Unusual

Witajcie,

dzisiaj chciałam pokazać coś innego od mojego podartego, wszystkomającego stylu.  Są to zaproszenia na sesję fotograficzną dla dzieci. Wykorzystałam w nich tekturki, które pokolorowałam tuszami Disstress, kredkami akwarelowymi i tuszami chalk.  Oczy misiów zrobiłam z cyrkonii- dzięki temu mają "błysk w oczach". Mam nadzieję,że podoba się Wam ta moja inna wersja ;-D


Hello,
today I'd like to show you something different from my torn, all-in-one style. These are invitations for a photoshoot. The chipboard I used here I colored with Distress inks, crayons and chalk inks. The eyes of teddy bears are made from cubic zirconias to give them a little live. I hope you like the other version of myself ;-D
 

Pozdrawiam

Agnieszka
Scrapiniec


Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz