Translate

26 sty 2016

Love Life - scrap Anai


Witajcie kochani :) 
Dziś mam dla Was kolorowy i optymistyczny scrap z wykorzystaniem cudnych scrapińcowych tekturek i kolekcji "Królewski Romans" Galerii Papieru. Z przygotowań ostatniego albumiku zostało mi trochę wydrukowanych zdjęć i miałam ochotę wykorzystać je właśnie na scrapie :)


Cudownie granatowe papiery i piękne tekturki tak naprawdę nie potrzebowały wielu dodatków. Odrobina mediów w tle, odrobina mediów (farby Silks oraz białe i przezroczyste UTEE) na tekturkach i jeden (ale za to wyrazisty!) kwiat :) 
 

Dodałam także malutką zawieszkę w kształcie aparatu fotograficznego, sznurek i perłowe ćwieki. 




Mam nadzieję, że i Wam spodoba się ten scrap. Połączenie granatu, różu i odrobiny złota szalenie przypadło mi do gustu. Chciałam, żeby była to radosna i energetyczna praca :) I mam wrażenie, że mi się udało :)

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz