Translate

11 lip 2015

Mixed-media love

Witajcie kochani :) 
Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją najnowszą pracą z wykorzystaniem Scrapińcowych tekturek :) Nowe wzory są absolutnie zachwycające!
Wydawać by się mogło, że tak delikatne ażurowe wzory pasują raczej do eleganckich prac, a nie do mediowych szaleństw, ale ja jak zawsze musiałam to przetestować :
Moja praca to przede wszystkim zabawa z teksturami i łączeniem przeróżnych technik mediowych. W ruch poszły maski, różne pasty strukturalne, gesso, utee, mgiełki, farbki... Dużo tego! i kilka cudownych godzin zabawy. Ale - do tworzenia kompozycji użyłam elementów metalowych, plastikowych, papierowych i oczywiście tekturek. Chyba nie tak łatwo je rozpoznać w końcowym efekcie?
Zapewniam jednak - żadna tekturka nie ucierpiała podczas tworzenia tej pracy! :) 
Zwróćcie koniecznie uwagę na tę cudowną warstwową ramkę z kolekcji "Royal", która już wkrótce pojawi się w sprzedaży. Ja jestem nią oczarowana.











pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane produkty:

1 komentarz: