Translate

24 lip 2015

Koczes Projektantka Gościnna prezentuje - Ślubne pudełko i kartka z kwiatami

Witajcie!
Dzisiaj moje gościnne występy w Scrapińcu!
Ogromnie się cieszę na nasze kolejne spotkanie:)
W ramach inspirowania Was chciałabym pokazać
jak wykorzystałam ramki z latarenką oraz narożniki z kolekcji "Idea d'oro".

Narożniki z kolekcji "Idea d'oro" to idealne uzupełnienie kartek,
szczególnie tych wielowarstwowych.
 U mnie dzisiaj tworzą duet z papierami Craft&You Design
z kolekcji Wedding Garden - na kartce z kwiatami.
Narożnik umieściłam pod jedną z warstw kartki.
 Oto jak wyszło:





Jako drugą isnpirację mam dla Was exploding box.
Tutaj wykorzystałam cudne ażurowe serduszko i ramkę z latarenką.
Pod ramkę wkleiłam imiona nowożeńców oraz datę ślubu.
Całość tworzy przyjemny, romantyczny klimat- idealny na uroczystość ślubną:)





A w Scrapińcu znajdziecie użyte przeze mnie tekturki:

Ramka z latarenką
 Ramka z latarenką

Ażurowe serduszko
 Serduszko z kratką

Narożniki Idea d'oro
 Narożniki Idea doro

Na dziś to wszystko, ściskam Was serdecznie!
Agnes


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz