Translate

26 cze 2015

Koczes Projektantka Gościnna prezentuje- Ślubny komplet

Witajcie!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam dwa nowe projkety-
kartkę ślubną oraz exploding box z motylkami.
Kartka ślubna z ptaszkami, serduszkami i kwiatami
powstała z papierów Craft&You Design.
Ponieważ kartka była wykonana na zamówienie dla niemieckiej klientki-
doskonale sprawdził się napis po niemiecku Besten Wünsche.
Ptaszki pobieliłam farbą akrylową, border zieloną mgiełką 
a serduszka i napis tuszem kredowym.






Druga praca to exploding box z motylkami. 
Podobnie jak wyżej, wykorzystałam tekturkę z niemieckim napisem.
Jedną ze ścianek boxa uzupełniłam tekturkowymi serduszkami.
Pudełko zrobiłam z papierów Craft&You Design 
a uzupełniłam kwiatami z Wild Orchid i Primy.




A wykorzystane przeze mnie tekturki zajndziecie w linkach poniżej:






Uściski z Bawarii!
Koczes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz