Translate

19 cze 2015

Koczes- Projektantka gościnna prezentuje: Ślubnie z ptaszkami- kartka i pudełko

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam ślubną kartkę oraz ślubny exploding box.
Do zrobienia kartki wykorzystałam najnowszą kolekcję
papierów Craft&You Design 
oraz tekturki ze Scrapińca. 
Szyld oraz większe serce zostawiłam w oryginalnym kolorze, 
maluśkie serduszka potuszowałam Chalk Ink (tuszem kredowym). 
Oto karteczka:




Box w czerwieni - dzisiejsza druga inspiracja
 to ślubne pudełko z papierów Bo Bunny.
Całośc uzupełniłam scrapińcowymi teturkami 
nadając mu tym samym jeszcze bardziej ślubny klimacik. 
Wszystkie tekturki pomalowałam białą farba akrylową.  
Oto jak wyszło:




A wszystkie tekturki znajdziecie tutaj:




Uściski z Bawarii!
Koczes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz