Translate

14 maj 2015

Spełnione życzenia/Wishes coming true

Macie swoje tekturkowe marzenia? Ja miałam...

W tym roku, na początku maja mój chrześniak przystępował do Pierwszej Komunii. Chciałam mu zrobić wyjątkowy prezent, pomyślałam więc o albumie na zdjęcia, który byłby zrobiony specjalnie dla niego... Potrzebowałam spersonalizowanego napisu na stronę tytułową oraz jakichś ciekawych, dłuższych cytatów powiązanych z uroczystością... Nie namyślając się długo napisałam do Dominiki, właścicielki Scrapińca i wspólnie wymyśliłyśmy jakie ciekawe cytaty mogłyby się w takim albumie znaleźć... I po kilku dniach trzymałam w reku piękne, komunijne tekturki, które wykorzystałam w poniższym albumie...

Jeśli chcecie spełnić swoje tekturkowe marzenia- Scrapiniec jest właściwym miejscem...


Have you got your chipboard dreams? I had...

This year, my godson had his First Communion. I wanted to make something special for him, so I decided to make a photo album for him. I needed personalised chipboard for the front page and some longer quotations connected with the special day... I didn't wait long and I wrote to Scrapiniec owner- Dominika. Together we talked over the details of the things I needed... After a few days I the beutiful chipboard in my hands, ready to use in the album I'm presenting today... 

If you want your chipboard dreams come true- Scrapiniec is the right place to visit... 


W pracy wykorzystałam:

Cytaty I Komunia ŚwiętaObrazek - witraż owalny: chłopiec i krzyżPamiątka Pierwszej komunii Świętej napis pojedynczy/ zestawhttp://www.scrapiniec.pl/pl/p/Pierwsza-Komunia-Swieta-...-napis-spersonalizowany/2648Kielich z Hostią - Kiść WinogronHostie 25 szt. białeMonstrancja ornamentowa 01Ornamenty Idea d'oroSerca mix zestaw - Park Avenue hearts mix

Scrapiniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz