Translate

19 maj 2015

Album Komunijny

Witajcie :) 
Tu Anai z kolejną tekturkową inspiracją :) 
Tym razem mniej mediowo, a bardziej uroczyście. Przedwczoraj mój wspaniały chrześniak przystąpił po raz pierwszy do Komunii, zatem będąc dobrą ciocią po prostu musiałam przygotować elegancki album na zdjęcia z tego uroczystego dnia :)
Zwykle namiętnie koloruję tekturki i używam na nich sporo mediów. Tym razem jednak postawiłam prawie wyłącznie na delikatne tuszowanie brązowym tuszem Distress. Podkreśliłam w ten sposób kontury tekturek, ale zachowałam ich elegancki i delikatny klimat.
Jedynie napisy "Album" i "Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej" pokryłam delikatnie połyskującym Glimmer Glaze w kolorze Champagne. 








Mam nadzieję, że przyda się Wam taka albumowa inspiracja :)
pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz