Translate

15 maj 2014

Z okazji chrztu

Witam! Ostatnio zauważyłam, że robię mniej kartek niż kiedy zaczynałam swoją przygodę z kraftowaniem. Ważna okazja, taka jak chrzest, wymaga jednak czegoś własnoręcznie zrobionego. Inspiracją była nowa ramka Fioretta, z przepięknymi zawijasami i podwójną krawędzią. Świeca i napis z kompletu chrzcielnego dopełniły całości. Chciałam również wypróbować nowy sposób kolorowania elementów Scrapińcowych. Do tej pory używałam tuszów Distress i pigmentowych oraz farb akrylowych. Do wykończenia świecy tym razem wykorzystałam kredę w kamieniu - dało to ładny, delikatny i łatwy w kontrolowaniu efekt - na pewno będę częściej używała tego medium!



Materials/Materiały:
Ramka Fioretta 9x7 cm
Chrzest, Pamiątka Chrztu zestaw elementów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz