Translate

29 maj 2014

Ślubne opakowanie {krok po kroku}

Witajcie!
Dzisiaj post z serii  "krok po kroku".
Pokażę jak wykonywałam opakowanie na merci dla Pary Młodej.
Użyłam całe mnóstwo ślubno-kwiatuszkowo-serduszkowych tekturek. ;)
Zaczynamy!

1. Wybrałam tekturki w pasującej mi tematycznie. I papiery w szaro-różowej kolorystyce.


 2. Następnie przygotowałam sobie bazę z technicznego papieru, miała wymiary troszkę większe niż merci. 


 3. Zrobiłam dziurki na sznureczek trzymający czekoladki.


 4. Zaokrągliłam rogi i przygotowałam potrzebne papiery na okładkę i do środka opakowania.


5. Następnie przygotowałam tekturki i zaczęłam komponować tak jak mi na oko pasowało ;)
Tu chcę dodać, że serduszkowy ażurek to świetnie wypełnił mi pustkę na papierze.
 

I jeszcze więcej tekturek:
 

6. A na koniec, kieszonka na pieniądze, troszkę kwiatków i perełek.
 

I gotowe :)
 

Pozdrawiam,
noomiy

Do przygotowania opakowania użyłam:

Siatka serca tło - średnie serca

Kwiaty wiśni

LOVE zawieszki

Tandem ślubny

"W Dniu Ślubu" zestaw słów ozdobny

1 komentarz: