Translate

10 maj 2014

Happy

Witajcie!
Przygotowałam na dziś jasną ramkę na blejtramie. Kolory - niebieski i zielony od zawsze nastrajają mnie optymistycznie, są też idealne do "chłopakowych", wesołych prac :-)

Hello!
For today I prepared bright canvas. The blues and the greens always work for me optimistic, they're also ideal for "boyish", joyful projects :-)

Użyłam trzech rodzajów tekturowych serduszek oraz fragmentów dwóch kolekcji 7 Dots Studio, które również możecie nabyć w scrapińcowym sklepie.

I used three kinds of heart chipboards and papers from two 7 Dots Studio collections, that You can also buy in Scrapiniec store.




Lista tekturek: / The list of chipboards:

Siatka serca tło - drobne serca stanowi w mojej pracy bezpośrednie tło pod zdjęciem. Pokolorowałam ją za pomocą mgiełek. Z Siatki serca tło - duże serca wykorzystałam nie samą siatkę ale kształty serc, które połączyłam z corrugsami :-)

The little heart net is a background behind the photo. I coloured it with mists. From the big heart net I used only two hearts and I put them together with heart corrugs :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz