Translate

1 kwi 2014

video kurs - jak można zmienić wygląd tekturek

Post ten przygotowałam jeszcze w listopadzie - ale z wielu różnych powodów dopiero teraz publikuję go na blogu Scrapińca. W trakcie tworzenia pierwszej strony do grudniownika postanowiłam pokazać Wam, w jaki sposób można zalterować chipboardy firmy Scrapiniec. 

I prepared this blog post in November - but for many different reasons I couldn't publish it earlier. I was in process of preparing my December Daily and I wanted to share with you the way for altering some chipboards. I used chipboard pieces from Scrapiniec - Polish first and biggest chipboard manufacturer.




Użyłam cudownych chipboardowych sanek ze Scrapińca (Zaprzęg Sanie Św. Mikołaja), które pokolorowałam czerwoną farbą akrylową.

I have used wonderful Santa's sledge from Scrapiniec, which I colored using red acrylic paint.


Scrapiniec ma w swojej bardzo szerokiej ofercie także przepiękne gwiazdki, które dziś pokażę Wam jak przemienić w jeszcze piękniejsze :)

Scrapiniec offers a wide variety of different chipboard pieces and among them you will find a sheet with stars and I would like to show you, how to transform them into even more beautiful ones :)




A oto moje video:
Here is my video tutorial:


Życzę miłego dnia :)
Have a nice day :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz