Translate

17 kwi 2014

Kartka dla dżentelmena (A card for the gentleman)

Witajcie!
Wielkanoc tuż tuż ale ja dziś chciałabym Wam pokazać coś zupełnie innego niż pisanki, zajączki i kurczaczki ;-)
Dziś będzie zabawnie i po męsku ;-) Przygotowałam karteczkę imieninową dla mężczyzny z wykorzystaniem świetnych scrapińcowych tekturek :-)

Hello!
Easter is coming but I'd like to show something other than Easter eggs, bunnies and chicks ;-)
Today it will be funny and manly ;-) I prepared the masculine card for a name - day, with some wonderful Scrapiniec chipboards :-)



Użyłam:
I used:

Tekturki pokolorowałam mgiełkami, a do wykonania kartki wykorzystałam również papiery Nature Walk 7 Dots Studio, które również możecie kupić w Skrapińcowym sklepie.

I coloured the chipboards with some mists and to make my card I also used Nature Walk papers from 7 Dots Studio, that You can buy in Scrapiniec shop .

1 komentarz: