Translate

5 kwi 2014

Ptasi domek - tutorial

Powoli zaczynamy przygotowania świąteczne :) Robimy wiosenne porządki, z szafy wyciagamy ozdoby, planujemy menu wielkanocne, wysyłamy kartki z życzeniami, przygotowujemy dekoracje...
Uwielbiam wszelkiego rodzaju ptasie domki, małe i duże :) Postanowiłam wykonać taką ozdobę "na patyku", można ją umieścić w wazonie z kwiatami, wetknąć do doniczki, może byc wspaniałym upominkiem :) 
Poniżej znajdziecie tutorial, w którym pokazuje jak wykonać taki domek, zapraszam!










Do wykonania domku potrzebne będzie:

- Budka dla ptaszka - zawiera instrukcje skladania
- klej magik lub inny
- dowolne media: mgiełki, tusze, puder oraz tusz do embossingu, brokat, farba akrylowa
- ozdoby np: niewielkie kwiaty, listki, druciki, wstążka, półperełki 
- patyczek do szaszłyków




Każdy element budki, popsikałam perłowym color shine (Heidi Swapp), delikatnie podsuszyłam nagrzewnicą. 

Nastepnie na wszystkich elementach, używając tuszu do embossingu odbiłam stempel z motywem desek, posypalam różowym pudrem, po rozgrzaniu pudru potuszowałam brzegi każdego elementu.



Po ozdobieniu ścianek domku, mogłam przystapić do sklejania. Klej magik schnie dość szybko, bez problemu udało mi się połączyć wszystkie elementy.



Przed przyklejeniem daszku, ozdobiłam ornamentem przód domku.



Ozdobna siatka idealnie spełniła fukcję dachówki 


Po wyschnięciu kleju, można dowolnie ozdobić domek, kwiatami, perełkami, opruszyć brokatem, 
dodać napis....w dno domku wtykamy patyk do szaszłyków, wiążemy kokardę i gotowe :)



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do wykonania podobnych ozdób wielkanocnych.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wspaniałego weekendu!

5 komentarzy: