Translate

8 gru 2017

Karolina Czołba - Guest Designer

Witajcie:)

Dziś chcę się z Wami podzielić świątecznym projektem w słodkim , cukierkowym stylu. Zalterowałam drewnianą gwiazdę, którą najpierw pomalowałam farbą kredową a następnie użyłam błyszczącej pasty modelującej oraz maski ze świątecznym wzorem. Do ozdobienia gwiazdy wybrałam okrągłą tekturkę z kolekcji Fantasma, piękny border z Tatting Christmas oraz kilka zawijasów z Park Avenue. 
Dodałam też papierowe kwiaty, maleńkie szyszki oraz sporo brokatu i mikrokulek. 







Hello everyone :)

Today I want to share with you a Christmas project in a  sweet candy style. I created an altered wooden star. At first I covered the star with white chalk paint and than I applied a shiny modeling paste using christmas stencil. I choose round chipboard from Fantasma collection, beautiful Borders XXL  from Tatting Christmas  and some shapes from Park Avenue.
I added paper flowers, tiny cones and a lots of glitter and micro beads.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz