Translate

29 gru 2017

Karolina Czołba - GD


Witajcie :)
 Wiem, że pewnie większość z Was nadal myśli o świętach, ale ja potrzebowałam, już stworzyć coś na inny temat niż świąteczny. 
Zrobiłam dwie mixedmediowe kartki z dużą ilością dodatków, brokatu, mikrokulek i oczywiście pięknych tekturek ze Scrapińca. Wybrałam tekturki z magicznych kolekcji Blueberry Fairy oraz Belive in Magic. Dodałam tekturkom intensywnych kolorów kolorując je tuszami distress oxide, które ostatnio uwielbiam. 

Hello everyone :) I know that probably all of you still think about Christmas but I nedded to create something else. I made two mixedmedia  cards with lots of glitter, microbeads and beautiful Scrapiniec chipboards of course. I choose chipboards from a very magical collection called Blueberry Fairy and Belive in Magic. I addes vibrant colours to my chipboards elements using distress oxide inks wchich I really love. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz