Translate

7 gru 2017

Akwarelowy wpis

Nie jestem dobra w pracach świątecznych i mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) Liczę na łaskę i przymknięcie oka, ale jestem trochę spokojna o świąteczne inspiracje bo wiem, że moje uzdolnione koleżanki z DT Scrapiniec będą Was insppirować pięknymi, klimatycznymi pracami.
Dzisiaj wykonałam akwarelowy wpis do journala w którym użyłam delikatnych kolorów ale też subtelnej tekturki serca połączonego z borderem trybikowym. Co z tego wyszło poniżej na zdj.




Jako dodatkowych mediów w projekcie użyłam masy drobnoziarnistej marki Renesans do nalożenia przez szablon mojego projektu. Całosc pokryłam pastą pozłotniczą, a miejscami nałożyłam preparatu do spękań firmy Ranger.

Pozdrawiam i życzę udanego dnia!
Aga

użyłam:

2017-08-11 17.35.48.jpg 2017-08-11 17.36.49.jpg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz